Calitatea, in viziunea unui manager de restaurant

Consutltanta regim hotelier,restaurant,cafenele,catering,etc

Consultanta Restaurant Bucuresti

Planificarea organizarea si coordonarea pachetelor turistice;elaborarea strategiilor de promovare turistica;vanzarea pachetelor turistice;stabilirea si atingerea target-ului de vanzari lunar;coordoneaza si finalizeaza cererile/rezervarile venite din partea clientilor;raspunde de corectitudinea informatiilor si ofertelor transmise;dezvoltarea relatiei cu clientii actuali si atragerea de noi clienti;planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul activităţilor din cadrul hotelului;mobilizarea personalului din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor oferite;cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei; urmărirea soluţionării eficiente a solicitărilor clienţilor;dezvoltarea şi promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;asigurarea unei bune promovări şi vânzări de servicii hoteliere.

A manca diferit este unul dintre principalele motive pentru care un client impinge usa unui restaurant. A deschide un restaurant inseamna a da dovada de curaj, perseverenta, inventivitate.

A fi managerul unui restaurant presupune sa dispui de o mare capacitate de munca si organizare, de simt al marketingului, de notiuni de gestiune si in special de “gust” pentru gastronomie.

Prin urmare, a te lansa pe piata restaurantelor nu este un exercitiu lejer, trebuie foarte multa munca, pentru a rezulta un produs in favoarea ambilor parteneri: oaspete si gazda.

Nu uitati nici ca un bucatar nu este doar o unealta de gatit, trebuie privit ca un PR bun, trebuie incurajat sa gandeasca, nu doar sa gateasca. Este bine de constientizat ca de valoarea profesionistilor in turism depinde soarta economica a multor regiuni. Sectorul turistic este unul din cele mai importante segmente ale economiei nationale si ale pietelor din toata lumea.

In conformitate cu datele publicate de Organizatia Mondiala a Turismului, sectorul turistic este cel care furnizeaza cele mai multe locuri de munca din lume.

  • Serviciile noastre includ:
    Dezvoltarea conceptului


    Crearea unei strategii cu obiective usor masurabile


    Negocierea contractelor cu furnizorii (sala de conferinta, cazare, transport si transfer, catering)


    Atragerea unor parteneri si sponsori


    Selectarea cu atentie a speakerilor si a invitatilor speciali


    Realizarea unui site de prezentare care sa includa si un formular online de inregistrare


    Materiale de promovare online (newsletter, facebook) si offline (mape, flyere, badge-uri)


    Monitorizarea indicatorilor cheie de performanta (KPI) si raportarea detaliata a statisticilor


    evenimentului